activiteiten

Algemene Ledenvergadering 2022

Op 21 maart houdt de VRP haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Dat kan dit jaar eindelijk terug fysiek doorgaan! We starten de avond met een begeleid bezoek aan de tentoonstelling ‘Dorpelijkheid’ o.l.v. Celine Oosterlynck (Team Vlaams Bouwmeester). Op de vergadering tonen we jullie de VRP-jaarresultaten van 2021. We denken met jullie na over onze visie op de beleidskaders van het Beleidsplan Ruimte Vlaanderen en stellen een splinternieuwe opleiding voor: ‘de regie van de alledaagse ruimte’. We eindigen de avond met een afsluitende drink.

Foto: Reporters.

Programma

18.00u Begeleid bezoek aan tentoonstelling ‘Dorpelijkheid’ o.l.v. Celine Oosterlynck + film

19.00u Broodjes

19.30u Algemene Vergadering. Agenda: Voorstelling jaarverslag 2021 |  Jaarrekening 2021 | VRP & BRV: input beleidskaders | Nieuwe opleiding: ‘de regie van de alledaagse ruimte’.

21.00u Afsluitende drink

Praktisch

Datum: 21 maart 2022

Locatie: Atelier Vlaams Bouwmeester | Ravensteingalerij 54-59 | 1000 Brussel

Inschrijven is verplicht en kan via onderstaand formulier.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Elke maand een overzicht van de VRP-activiteiten, events van derden en het laatste nieuws uit de vakwereld. Heet-van-de-naaldnieuws verneem je via onze nieuwsflitsen.

PS: check je je spambox voor de bevestiging? Pas nadat je bevestigt zal je de nieuwsbrief ook effectief ontvangen ;-).