activiteiten

Algemene Ledenvergadering 2023

Op maandag 20 maart 2023 houdt de VRP haar jaarlijkse algemene vergadering, waarvoor we alle VRP-leden graag uitnodigen. We blikken terug op de resultaten van 2022 en overlopen de werking voor het lopende jaar. Om aan de nieuwe vennootschapswetgeving te voldoen staat er ook een statutenwijziging op de agenda.

Voorafgaand aan de vergadering plannen we een bezoek aan de Potterij in Mechelen, één van de vijf Pilootprojecten Terug in Omloop. An Eijckelenburg zal er ons rondleiden en daarna een toelichting geven over de werking van het Stadmakersfonds, een coöperatie die werkt aan de maatschappelijke herbestemming van bijzondere panden.

Wil je er graag bij zijn, schrijf je dan uiterlijk donderdag 16/3 in!

17.30 uur: Het bezoek aan de Potterij / toelichting Stadsmakersfonds

19.00 uur: De broodjes

19.45 uur: De Algemene Vergadering

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Elke maand een overzicht van de VRP-activiteiten, events van derden en het laatste nieuws uit de vakwereld. Heet-van-de-naaldnieuws verneem je via onze nieuwsflitsen.

PS: check je je spambox voor de bevestiging? Pas nadat je bevestigt zal je de nieuwsbrief ook effectief ontvangen ;-).

M A I L E R L I T E